Fy fy..

Usch vilken dålig mor jag är!
Storebror kommer först imorgon, onsdag. Det borde jag väl veta!....
DET borde jag väl ha koll på????
Herre Gud, vad gör den här ön med hjärncellerna....

Lillebror har lärt sig snurra runt.
Nu övar han på hur länge han kan hålla andan med huvudet nertryckt i mattan.........
Rena självmordsleken....
Ska man behöva köpa andningsalarm nu??? 

Mååååååste måla, om jag ska hinna klart tavlan....
Löjligt.
Jag hinner inte klart, så enkelt är det. Fast halva är klar....det räknas som halvbra tycker jag.
Bäst att lufta färgburkarna då, och rädda lillen som blivit blå i ansiktet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0