Lördagen 5 Juli

Hade tjej "fest" igår.
Pizza och skvaller så det stod härliga till.
Partybrudarna kom till mig som en förfest, när man är ung och singel har man planer efter en pizza kväll, och då menar jag andra planer än att gå och lägga sig.
Nu visade det sig att jag är en väldigt trevlig förfest person så de blev kvar till 01.30.....
Därmed blev vi två som vid uppbrytandet gick direkt i säng och bara en som drog fram vodkaflaskan från kylen och minglade vidare ut i natten ( till den amerikanska bbq`n, fast klockan passerat midnatt och det numera var den 5 Juli och ingen anledning att fira något annat än en ny dag. )

Själv har jag gjort mitt som party prinsessa.
Har ju jobbat som reseledare, och det vet väl alla att anledningen till att man tar jobb som reseledare är för att bo utomlands, ha sex med greker (om man nu är i Grekland, annars kan det bli svårt.....), bli ihop med en grek, och suuuuupa. Jasså, nehej, det är inte så det är, nej man kan ju lätt tro det annars eftersom alla reseledare är i partyåldern 18-23 år. Utan jag då, jag  var 26år första gången tror jag, och ihop med min dåvarande grek i 8år....
Och så har vi ju prakt exemplet M. Han går snart i pension men stretar på som reseledare nu och då bland unga knoppande kroppar och fjuniga överläppar.
Därmed inte sagt att man inte kan vara en partypingla bara för man är gammal, jag gjorde slut med 8-års fjaskot och partade på som vilket ung lamm som helst andra året, för att inte tala om 3dje året.....kanske även första.....
M är inte sämre han, sista dagen han gjorde som reseledare avslutade han sovandes under en palm....

Det är härligt att vara ung och snygg...
Nu är jag bara snygg...
M är inget av det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0