Lördags kväll

Körde en ny metod idag.
Eftersom storebror aldrig tycks somna nuför tiden så fick han inte sova middag.
Vi snackar katastrofläge.
Jag höll på att ta livet av mig själv, mannen, lillebror men framför allt storebror...
Satan i gatan vad jobbig dag. Men väl värt mödan för nu hann jag inte ens vända ryggen till innan han sov, och det innan klockan åtta...
Det mina damer och herrar har inte hänt sen han kom till Grekland i April.

Klockan är alltså lite över åtta och båda sover.....
Så mycket egentid att jag knappt vet vad jag ska göra, var jag ska börja.....

Igår hade jag och mannen myskväll, gjorde pizza och kröp upp i soffan, tills storebror ( som då inte sov ännu ) gjorde sig påmind och sa att det bodde både spöken och troll i hans rum, plus soldater och pirater, för att inte tala om Zorro...
Mannen gick upp för att lägga sig där ett tag och det var ( åter igen ) det sista jag såg av honom den kvällen.
Mitt liv är inte bara en parodi på lyxliv, det är en parodi på ett liv
Ska det vara så här?
När ska man bli lycklig och rik och och och och.......
Vad jag menar är, var fan är paraplydrinkarna och poolen???????? 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0