Sista Juli.

Nu avslutar vi Juli och går in Augusti och sen är sommaren över...typ.
Gud vad fort det har gått, och vad mycket som har hänt...minst sagt!
Som ett litet inlägg på att vi är olycksförföljda tappade mannen motorcykeln igår, och baklampan gick sönder samt sprack! jeansen....de kostar ju bara 200euro såååå det gör inget....

Jag har gått i kyrkan för lite, jag är ingen god kristen, jag ber sällan eller aldrig......och nu har domedagen kommit!
Vi har onda ögat på oss och tydligen har vi fått en helårs prenumeration för det tycks aldrig ta slut.....


Kommentarer
Tina

Hey, du, vi kanske är soulmates ändå? Vi har skrivit om onda ögat båda två just i dag... liiite scary...

Gå och köp halsband eller broscher med ögat! Det ska jag faktiskt ta och göra när vi kommer ner.

2008-07-31 @ 12:28:47
URL: http://www.metrobloggen.se/greklandsbloggen
jennie

en fråga: hur fick du din sida sååå fiin. jag har ju bara standard utseende på min. jag vet inte hur man gör om det.....kramJenie

2008-08-01 @ 13:46:36
URL: http://ensvenskaiexilidanmark.blogg.se/
Camilla o Ulrika

Har du inte brytt dig om att kommentera vår lyxiga tillvaro på ön som bara ligger 1,5 timme härifrån...? Va?? Nåja, vi har det inte så lyxigt som du tror. Jag är kanon förkyld, vilket jag inte kan förstå hur jag blev och Ullis jobbar på sol-brännan varje dag... Kramar i massor / Camilla o Ullis

2008-08-01 @ 14:52:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0