IM BACK!

Jag har varit pa grannon, Kreta!

Tog med mig smatt och gott ( mamma och barnen) och for over.
Later enkelt och elegant, det var det inte!

Att resa med barn ar som att att testa sin egen stressniva.
Jag har nolltolerans, min stressfaktor slar i taket innan vi ens kommit utanfor dorren. Vilket vi sallan gor eftersom jag maste kolla att vi:

Stangt av, spis, kranar, datorn och all annan elektronisk utrustning, aven san som inte funkat pa 20 ar.
Last alla dorrar, kan ju vara darfor vi aldrig kommer ut, laser ju dorren hela tiden.
Stangt alla fonster.
Fatt med mig allt, var fan ar barnen....
Last igen.
Var fan ar barnen....
Laser upp och dar ar barnen....

Ja, sa dar haller vi pa tills det ar 15sek kvar innan bat/tag/buss etc gar.......

Men vi kom alltsa tillbaka och vi kom aven dit uppenbarligen eftersom vi nu ar tillbaka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0