Tisdag 17/6 kl 10:58

Fick just ett sms av min vännina, hon åker till Kreta på semester i år....IGEN!!!!!!!!!!!
Känns som om man placerat sig på en spetälseö. Man måste gifta sig eller ha dop för att folk ska komma och hälsa på.
Tur att vi har ett dop och ett bröllop kvar då!
Men det blir ju inte i år........och jag har väl egentligen inte tänkt att vara här nästa år.....igen.

Har inte hört av min vän, reseledaren, idag.....
Hoppas han fann sitt rum igår, blev tvungen att lämna honom i mörkret vid hotellet igår kväll och jag vet ju inte om han kom till rätta eller ej. Inte dök han upp på mannens cafe heller.....
Han är ju inte purung, kan det ha hänt något??????
Och så ska han upp och klättra i bergen idag. På jakt efter antika Fira.......Kan ju förstå till viss mått att det intresserar, det är ju lite som barndomstider för honom...antiken.... 
Men det är varmt och ....................
Äh va fan, bäst att kolla om han lever......han vaknade ju under en palm på stranden på Kreta efter en blöt natt, GUD vet var han befinner sig nu.......
Här finns inga palmer, bara en massa åsnor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0