Ja sa var jag igang......

Da borjar vi, oppnar upp ridaerna for annu en dagboksblottare.....
Det som skiljer mig fran andra ar att jag skriver pa en grekisk dator och inte har tillgang till svenska bokstaver, det gor mig lite mer intressant...................och mojligen lite mer svarforstadd............formodligen mer svarforstadd an intressant.................

Nu mina kara vanner, och nya..........kan ni lasa om mig varje dag. Hoppas jag. Jag har ju trots allt tva sma barn som ska utfodras, rastas och godas, underhallas, pussas, bytas.................O mitt i detta ska jag klamma in en blogg, mannen skakar pa huvudet och tycker inte jag ska ga pa allt pa internet, men sen ar han ju grek ocksa, man far ju vara glad om de forbannade telefonerna fungerar har i Grekland. Vad vet de om internet, Sist jag boka en resa med det grekiska flygbolaget sa hade de datorer fran stenaldern, man fick fan veva igang dem.....

Men nu ar jag som sagt igang, det far bara eller brista, har kommer En lyxhustrus bekannelser....las och njut, eller grat.....nej grat for fasen inte, skratta garna, det ar ju trots allt mitt ode du laser om. Ar det nagon som ska grata ar det val jag.......................

Nu maste jag vacka min baby, innan jag blir en Charlotte Perelli i direktsandning....att brosten tar over hela kanalen....ja nu ar ju inte jag i direktsandning, och brost som Perelli har jag inte heller. Men innan det ar risk att jag sprutmalar hela vardagsummet med brostmjolk ska jag nog avsluta for ikvall.


Kommentarer
Ulrika

Vad händer i paradiset?.... ;-)

2008-06-03 @ 09:47:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0