Lordag 24/5 Kl.08.53

Stralande sol, och idag kommer mamma med mer choklad...
Framtiden ser ljus ut.

Mannen lyckades orientera sig tillbaka till vardagsrummet igar, det tog tva timmar dock, vi har ett valdigt stort hus...hmm

Jag kallas numera Flintstone, alla menar att min nya harstil ar jattesnygg, men hur snygg ar en flintstone pa en skala?
Maste varda mitt har sa det vaxer fort, fort, fort .
Olivolja kanske?
Har ar det varldens snack om just oljor nu, solros olja som blandats ut med maskinolja, och det har vi hallt i oss i mangder. Chips, pommes, majonas, kakor.......you name it, you have surely got it.
Jag som lever pa Digistive kex, Marabou och chips.......men det ar val ingen olja i nagot av dem???? Inte san olja va? Jag ammar ju!!! Far utesluta dessa ur min diet, da aterstar det.....soda vatten och en och annan frukt.....det blir en knaper diet, kanske battre att fortsatta ata digestive atminstonde sa det blir nagra kolhydrater......
Det har med vikten ar verkligen inte latt......
Medans jag skriver detta har jag redan satt i mig mer an halften av Digestivekexen.......jag trodde jag skulle bli nyttigare:

  • Nar barnet kom ut.
  • Nar jag insag att jag hade kilon kvar att ga ner, efter barnet kommit ut.
  • Nar jag insag att jag inte gick ner dessa kilon efter en manad.
  • Nar jag insag att jag inte gick ner dessa kilon efter tva manader.
  • Nar jag akte till Grekland ( dar ar det sa varmt att det ar ackligt med choklad, och sa har de sa god frukt...hmm).

Jag inser nu att jag inte blivit ett dugg nyttigare, snarare tvartom, jag har numera tagit bort det nyttiga som fanns i min matsedel tidigare, och lever mer eller mindre uteslutande pa skrap.....
Nu fran och med idag ( nja skit i idag, den ar ju redan sabbad med alla digestiv jag redan satt i mig, kan lika garna ata upp de paket som finns kvar sa de inte ligger dar och retas, likasa chokladen...chipsen gick ju igar..) ska jag bli nyttig, gora mina situps och ata nyttig mat, mkt frukt och gront.....
Kanns sa vant att saga sahar, kanns som om jag sagt det forut..
Var ar den dar jakla situp hjalpleksaken, har ska tranas!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0