Mandag 26/5 kl 23:01

-Mamma ar fuuul, mamma har inget har....
Ja jag vet, det ar lojligt att grata for att man klippt sig och speciellt nar det nu gatt 4 dar, men jag kan inte lata bli.
Idag var forsta ggn jag tvattade haret efter jag klippt det, och ja, det var lika forodande som jag vantat mig, hartofsarna drog i hop sig och krullade upp sig som konshar uppe pa huvudtoppen.
Hur jag an drar och sliter blir inte luggen langre an 2cm, jag har borjat kamma bakharet upp over skallen for att fa en lugg som gar ner mot ogonbrynen.......hon kunde lika garna rakat av mig haret.
Nar en tva aring inser att mamma klippt sig har ngt hant, ngt fruktansvart, da ar inte haret toppat snarare snoppat.
Avsnoppat vid rotterna.

Jag ska sova med harnat ikvall, rulla upp mina sleter pa harrullar och hoppas pa att jag inte ser ut som mormor imorgonbitti, eller hon var ju riktigt snygg i haret jamfor med mig...

Nu vet jag varfor man inte har sex efter man fott barn, det har inget att gora med att man ar stor nog att stoppa in vattenmeloner, det handlar om att man tappar fotfastet och vill efter nio manader gora sig snygg och gor desperata saker som att klippa sig. Hur kan man forvanta sig att en fodseldeprimerad nyforlostkvinna ska kunna formedla hur hon vill att haret ska se ut och aven om hon tror sig veta sa ar det nog mest hormonerna som talar. Sen nar man far resultatet sa kan man val for fan inte forvanta sig att mannen ska vilja ha sex med en?
Nu ar man ju inte bara stor nog att sluka honom nedifran, nu ar man ful som stryk ocksa. Nej sex med en nyforlost, nyfrissad tvabarnsmor ligger sakert inte hogst upp pa  knulltoppslistan.

Inte konstigt att han latsas sova i soffan...

Go natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0