Ellada, erxoumaste...

Ja ja...
Det är rena rama grekiskan!

Imorgon bitti, innan ens morgongöken galer sitter vi på flyget mot 30grader sol!
I detta snöslask låter Grekland som rena paradiset.
NU fattar jag varför Tina flyttade ifrån detta land.....

Men jag ska bara turista, för mycket av det goda och min lilla mage vänder sig ut och in igen, då kanske jag rent av hugger huvudet av någon även jag!

Kram alla!
Nästa gång jag skriver är jag i Lagreece!!!

lallalllllallllaaaaalalalaaaa
Ulla, är du tillbaka från din semester?
Välkmmen till höstrusket!!!
Synd att du inte flög med Sterling, då hade du blivit kvar!


Kommentarer
Helena

Jag älskar dig min vän! Och även mer när du snart är i mitt hemland. Vi rings / Kram

2008-10-31 @ 10:50:39
"Ulla".... ;-)

Du är för rolig, du har ju gnällt en hel sommar om j-a grekland och prisat underbara Sverige...och nu....? Grekland är ett semesterland Anna, man ska inte bo där, mer än ngn vecka då och då.

Jag blev ju nästan kvar ändå, åkte hem 6 timmar försenad med en skorv från Littauen eller vad fan nu landet heter....Jag undrar fortfarande vad det var på toaletterna som alla chockerat stannade upp och stirrade på.... PUSS och kom HEM snart! :-)

2008-11-04 @ 09:23:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0