En vecka kvar...

Gud va patetiskt!
Då sitter man här och räknar ner igen....
Denna gång för att åka till Grekland....

Ombytliga Bettan är liksom aldrig nöjd, om någon missat det.
Jamen nu saknar jag ju Greklandet!
Jag kan inte rå för det, jag älskar att hata Grekland och jag älskar att fara dit lika mycket som jag älskar att åka därifrån....
VA?
Inte riktigt funtad? Nej, det tror jag verkligen inte.....

Idag har jag jobbat.
Att låta en ammande mamma ta sig ut på arbetsmarknaden efter 8mån är en risk....
Jag klarade det med nöd och näppe, minns inte vad jag sagt, vad jag gjort, hur jag tog betalt, om jag tog betalt etc....
Timmarna gick och sen fick jag gå hem. Till kaoset igen. Det var kul, tror ingen skrattar så mycket för att få gå till jobbet, som att gå på fest, fast bättre.
1. Man får betalt.
2. Man vaknar inte bakis dagen efter.
Men nu är jag helt tom.....
Tur att det är semester innan jag ska jobba igen, måste nyktra till från amnings fyllan innan jag sätter igång på riktigt i December.

Nu ska jag bygga en sänggavel, ja menar det är ju för fan lördag, något skoj ska man väl ha en lördagskväll???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0