Kvinnor över 30 gör studiebesök....

...i kroglivet.

Hej vad det var roligt i holka i Lördags.....
Var på relaxkväll med arbetskamraterna i lördags, vi avslutade kvällen med ett studiebesök i nattlivet.
Jag som inte varit ute i Svenskt nattliv på 25 år tappade hakan.
Hög musik, alla utan vi runt 15 år, alla utan vi asfulla, alla utan vi utan öronproppar, alla utan vi löst lediga och skrattandes.
Vi: stirrandes med handväskorna hårt tryckta i knät och hakorna hängandes...
Hur orkar de?
Vad exakt är det som lockar folk att göra sig iordning i flera timmar och sedan gå ut till.....ja vaddå?

Blev dock plåtad av en ny kvälls tidning, va??!! Ja ja mensan, kärringarna ska vara med på bild i kvällstidning och hela stan ska läsa om att vi varit ute och svirat....hmmm, ingen vet ju att vi gick hem innan ens kön för att komma in bildats.
Men vänninan som är lite mer erfaren av nattlivet blev misstänksam, det finns visst en tidning som tar bilder av utefolket, men det är en tidning som också visar mycket naket.......
Kommer de göra fotomontage av oss?
Kommer vi vara nakna med stora bröst????
Är vi bara paranoida eller är det bara ett önsketänkade från vår sida?

Hur som, innan studiebesöket var slut hann vi med att stuffa lite till musiken. Tryckte in oss bland the teenages, la väskorna på golvet och dansade i en ring runt dem....som gamla goa tider! 


Kommentarer
Jennie

jaaaaaa äntligen en till som insettt attt utelivet suger. men ändå så längtar jag efter en kväll utan hjärnceller ihop med de närmaste kompisarna på Kreta eller i Limpan. Hallåååå. önskar ett dubbelliv med densamma kropp. en som kunde transporteras till linköping eller kreta i ett paralellt universum så ingen skulle sakna mig ...varken i danmark, kreta eller limpan. jag skulle få jätte kul med alla. hjälp jag håller på att bli skitzo........INGET HÄNDER I MITT LIV.....PLUS ATT JAG HAR EN ALKOHOLISERAD MAN SOM GER MIG SKULDEN FÖR ATT HAN DRICKER OCH ATT HAN GÖR DET FÖR ATT HAN FÅR FÖR LITE SEX O UPPMÄRKSAMHET.......HALLLÅÅÅÅÅÅÅÅ. HJÄLP!!!!

2008-10-27 @ 12:08:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0