Namnsdag

Grattis till alla er som har en Dimitrios i er familj, närhet.....
....
hmm.....
Jag har ju det, men sa jag grattis???
Nja...hm...hade skrivit en lapp och ringde egentligen upp för att säga det, men så kom det så mycket annat i vägen:
Torkning av bajsbarn
Räddning av kablar av krypande bebis
Trötthet
Ilska över att mannen såg ut att ha haft en tuff ( mkt sprit o roligt ) kväll.....
Det var kanske där jag borde kopplat.
Anledningen till att han gick ut kvällen innan var just för att fira namnsdagen, det visste jag....
Och ändå....
Som att koppla i en trasig glödlampa, det borde lysa men hur du än trycker på on/off knappen så blir det inget lyse, ingen koppling what so ever...
Jag är rädd för att jag blivit hjärndöd, jag tycks funka men det verkar bara vara ett tillfälligt läge och det funkar bara ibland.
Jag är felkopplad, trådarna är inte rätt länkade och offläget är det som funkar bäst....det blinkar till och lyser ibland men mest så är det kortslutning.

Finns väl ingen risk att man återanvänder såna som mig?
Säljs på second hand, bättre begagnad.....
I mitt nästa liv vill jag vara en bil, de har bättre skrot värde än en trasig lampa!



Kommentarer
Helena

Na ton xairesai.... Vad kan jag mer säga! Ska bli jättekul att ni kommer ner igen, men när planerar ni att åka till Kreta? Kommer ni två själva eller tar ni med kidsen? Skulle vara jättekul om ni var här den 15/11 då vi har SSSTOOORT barnkalas och firar bägge skatterna :- Massor med folk o mat och stök... Vi ses snart / Kram Kram

2008-10-26 @ 10:39:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0