Posten hallå!!

Har fått mail ( ironiskt....) från min Internet installerare.
De har beställt ut ett modem åt mig den 24 sep, borde vara igång den 30 sep........
Nu är det den 2 okt går mot 3 okt.....
Ok..........
Har ju hört att posten ska komma senare.
Men vad menas egentligen, kommer de inte alls?
Ska man inte lita på att de kommer dyka upp överhuvudtaget?
För att vara säker på att man får sin post är det kanske säkrast att man går till avsändaren och själv hämtar brevet.
Man kan ju undra vart mitt modem tagit vägen, kan ju vara en postgubbe som sitter på  det och har bestämt sig för att inte lämna ut det än.......utan lite senare.......

Försvinner jag bort ett par dagar så innebär det att mamma återtagit sin dator och jag givit mig ut på jakt efter min post och mitt modem......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0