Vem tog mina centimetrar?

När jag var gravid andra gången la jag inte bara på mig en massa kilo, jag krympte en och annan centimeter också!
Hur fan kan det komma sig?
Jag var 1.75 cm förrut, det har jag varit typ sen jag föddes, och nu vips har några centimetrar hoppat av, hur jag än sträcker på mig så blir jag inte längre än 1.72.....
Vem fan tog mina centimetrar?
Kan denna någon lämna tillbaka dem?
Nog för att jag var framtung under graviditeten och fick en lätt framåtlutad hållning, nu tycks jag knappt kunna räta på ryggen jag går som en fällkniv, så fort jag ställer mig upp stirrar jag rakt in i mitt eget skrev.
Hur roligt är det på en skala?

Nä det är nog dags att börja träna om jag någonsin vill bli 1.75 igen och om jag någonsin vill ha en annan utsikt....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0