Åter på Landet...

Hemma igen.
Hos två sjuka barn, inskolning på dagis innebär starten på höstens förkylningar.
Sover redan dåligt på nätterna med tandsprickning och amning men nu sover jag inte alls.
Ja, det är ändå inget väder att vakna till, kunde lika gärna krypa ner i sängen igen, lika mörkt nu som när jag gick och lade mig.

För övrigt händer det ju väldigt lite i livet nu när man bytt ut Santorini adressen mot en svensk adress.
Här stör inte grannarna på samma sätt och man ser inte lika mycket undligt, men jag kanske inte vant mig ännu. Tittar inte på de rätta ställena....

Ska göra mig iordning och gå ut en sväng, hitta lite good stuff att skriva om...typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0