GI????

Har läst om hon som gått ner från 137kilo med Gi metoden, eller tyyyyp Gi.....
Eftersom det är Måndag imorgon och ny vecka så ska jag som alla andra börja banta.....igen.......
Jamen, nu har jag bestämt mig, har varit på dop idag och ätit smörgåstårta och riktig tårta så jag är laddad, har ätit upp mig så jag klarar mig en vecka om det skulle bli torftigt...hmmm
Men alltså, jag vill/måste bli av med mitt sötsug och det verkar som om Gi är det enda som funkar.
Då måste det väl gå även för mig???
Har även krom tabletter så nu jäklar....
Önskar bara att någon kunde komma hem och laga maten och sätta upp målen och sparka mig i arslet när jag börjar krypa runt och leta efter sockersmulor......
FAN!
Alla andra har ju ett jävlar anama i sig, varför är jag så vek under Godis Kungen?
Nä, nu börjar Lyxhustrun sitt nya Gi liv, från och med imorgon....fast oj...på Fredag är det ju Timos 3års dag och jag ska ju göra tårta.............................?


Kommentarer
"Ulla".... ;-)

Tycker din godisdiet är bättre....

2008-09-29 @ 19:04:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0