Internet

Kan man leva med det?
Kan man leva utan det?

När jag är online och har messenger på känner jag mig som en jagad hund, stör mig inte nu, måtte ingen ringa mig just nu....
När jag inte har tillgång till datorn sätter jag mig vid platsen och knackar i bordet...hallå...hallå....ingen där.....
Sjukt.
Hur blev vi så beroende av all denna teknik?
Vad gjorde man förr när man fick motorstopp och mobilen inte fanns?
Satte sig och gjorde upp en eld och gjorde rökringar?
Promenerade till närmaste by?
Satte sig i bilen och hoppades att nån skulle komma förbi, inom de närmaste 24timmarna, och helst inte då en mördare....

Nej jag tror det är tur att man får sig en paus ibland, då får man ju mer tid att......
Läsa?
Se på tv?
Umgås med barnen?
Ja allt det där som normala människor gör.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0