Rekommendation

...att inte åka till Santorini?
Nej faktiskt inte...
...att inte involdera sig med en grek?
Nja...nej inte det heller...

Jag vill faktiskt rekommendera ett vin...!
Jomen visst ser ni.

Jag som normalt måste ha diverse tilltugg så fort det korkas upp något sitter här och smuttar på ett vin och njuter sååååå av bara vinet!
Namnet är:
Sigalas, Santorini
Finns med både rosa/röd ettikett och blå, båda är gudomliga....

OJ!
Nu blev Hackern till sig i byxan och gjorde en länk....
Ser man på ser man på.
Vad man kan va?
Impad?
Eh, Tina????



Kommentarer
Tina

Det tar sig. Det tar sig! Jeeesus vart ska detta sluta? Du kan ju bli som nya Blondinbella, och allt vad de nu heter de där bloggerskorna. Ditt bloggnamn "en lyxhustrus bekännelser" lockar ju! Det kan blir stort! Ja, nästan hur stort som helst... Men, du. Du måste lära dig att ladda upp bilder också.

2009-04-28 @ 20:40:34
URL: http://metrobloggen.se/greklandsbloggen
Anonym

Nej, usch, det kan jag men vill inte....

Visa vem då?

A-folket?

Räcker det inte med en profilbild?

Jag har ju satt ut bilder på huset tidigare....

Ja ja...ska fundera på det..

2009-04-29 @ 09:44:07
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/
Eva

Jag tar tacksamt emot alla tips!

2009-05-01 @ 00:13:18
URL: http://renaramagrekiskan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0