Sänglåda / Köksoffa..

Tänkte fösa in lilleman i Storebrors sovrum....
Men rummet är ju så litet att jag inte vet var jag ska göra av honom....
Våningsäng i all ära men Storebror är såpass klumpig att han skulle trilla ut var 5min även med en ribba som räckte upp i taket, så det är bara att glömma...
Har vänt och vridit på att ha en utdragbar säng under den andra, på så sätt spar vi plats och ingen behöver sova bland molnen.
Men va fan, det är ju ben under sängen  alltså kan man inte köpa en färdig utdragbar säng om man inte köper hela kittet, dvs en ny säng även till Storebror....
Alternativ sänglåda....nej...jag tänker inte på en sån som är 1m gånger 1m, utan en lite längre hel sänglåda.
..................
..................
Fan vad bökigt.
Tänk vad lätt det var förr då sov ungarna i köksoffan, så nu stänger vi locket, Natti natti!

AHA!!!!
Jag bäddar åt honom i byrålådan!
Se där!
Uppgiften lös och allt frid och fröjd.....eller?

Tips?
Någon?


Kommentarer
Tina

TIPS: Byt rum! Du och greken flyttar in i barnrummet, som är mindre. Barnen flyttar in i föräldrasovrummet, som är större. För jag antar att ni har två sovrum och det är dags för bebisen att flytta ut ur ert rum? Föräldrasovrummen planeras alltid större än det barnsovrummen. Men barnen behöver mer lekyta i sina rum än vi vuxna. Håller du med?

2009-04-07 @ 17:06:31
URL: http://www.metrobloggen.se/greklandsbloggen
Lotta

Jag håller med dig Tina

2009-04-09 @ 20:31:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0