Släkten är värst, del 1745

Jaha så var det då dags igen....
Lånat nyckeln till grannen ( en släkting som bor i Tyskland ) där vi har lite kartonger...
Nu har jag inte hunnit gå igenom dem, än mindre varit inne i huset.
Så vad händer då.
Svärmor frågar om jag är klar med nyckeln, för systern från Tyskland har ringt och frågat var nyckeln är, för Brodern som är "nyckelhållare" har ännu inte fått den.....
Oj jag visste inte att lånetiden var slut, trodde att man fick ha den en vecka men antar att jag åker på böter nu????

Far åt helvete hela bunten!

Jag säger som jag sagt förut, placera en bomb på hela skiten......Bjud gärna in till släkt kalas först så det blir ordentligt gjort!

Ibland är Sverige så jävla bra.....


Kommentarer
Lotta

Bär in kartongerna, gå igenom inne, om inte släng dem och dra från ön, verkar inte vara någon trevlig släkt längre.

2009-04-28 @ 18:26:25
Tina

Frågan är om släkten är bättre i Sverige... det är nog samma skit överallt.

2009-04-28 @ 18:45:03
URL: http://metrobloggen.se/greklandsbloggen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0