Vax on vax off

Att vaxa eller inte.....
Alltså det känns ju lite överkurs att dra ett par vaxremsor över kroppen när det duggregnar och mulnar på ute.
Man kan behöva de där små hårstråna, lite värmer de väl?

Ja, Alcatrazholmen visar sig inte från sin bättre sida idag.
Om det var stormigt igår är det pissvärre idag.
Varför lämnade man välorganiserade Sverige mot detta?
Hur kunde jag tro att jag skulle få sola och bada i April?
Har jag bott i Grekland tidigare?
Konstigt hur man glömmer/förtränger vissa saker...

Oj, Svärran går till attack mot Storebror och hans A-polare. Jag gömmer mig härnere hos en sovande bebis och hoppas att ingen ska hitta mig. Men det är ju jag som är mamman så jag antar att jag bör kolla vad som står på.....
Samtidigt verkar ju ingen sakna mig, och eftersom jag är dumma mamma och jag lyssnar inte på dig, så kan jag lika gärna sitta kvar där jag sitter.
Ska ta och kolla om jag ska dra ett par strån i alla fall....slår ju ihjäl lite tid om inte annat... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0