Tandläkarbluff åter igen!!!

FAN!
Här har man gått och bytt tandläkare för att den andra var en luridrejare, och så visar det sig att Tandläkare nr 2 är i samma liga!
Har haft problem med en lagning han gjorde för ca 7månader sedan, ringde och fick en tid efter 3mån, de hade såååå mycket att stå i.
Fine, bara jag slipper betala för skitlagningen bara!
Väl på plats medger Tandis att lagningen är skit, men den har inte han gjort, ohnej.
Det är den gamla lagningen, han har ju gjort en fin liten lagning vid sidan om och den är så fin så!
Vi tar en röntgenplåt och nu utbrister Tandis:
- Bedövning!
Jag ser mig runt omkring i det lilla rummet, vem vad??? Vad hände, vem ska bedövas , vad hade jag i munnen??? Sen inser jag att det är mig han  tänker sätta bedövinigen i, men se vaknar kärringen till!
Plötsligt får jag mål i munnen och undrar vad som står på, jag har kommit för att få mig en ny lagning ingen jävla bedövning och nyborrning av min stackars tand.
Men oj, menar Tandis ( som ser miljonerna rinna undan,) här under kan det ju finnas karies.
KAN?????
Vad fan menar karln?
Ska jag betala sura pengar för att han ska lyfta på locket för att kika om det bor någon Herr Karies där, och om det inte gör det då??
Då öppnade vi och kikade i onödan och jag fick betala en tusing för titten.
Nej tack du fluktaren, jag har barn att lämna på dagis, vik hädan din blodtörstige fan, här ska inte rotas i några tänder idag och tack för absolut ingenting! Och den där röntgenplåten bjuder jag på, rama in den och häng upp den i arslet!
BAH!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0