Grattis på födelsedagen...eh..

Trodde att varje mans högsta dröm var att få en Anna Anka  som present.
Kanske inte just Anna Anka, men en som hon!
Så jag tappar upp ett hett bad till mannen, häller upp en drink, tänder ljus och kommer småtassande in i badrummet när han krypit ner;
- Happy Birthday to youuuuuuuuuuuuuu....
- Vill du ha sällskap?
- Jag relaxar nu!
- Eh...
Jaha?!
Ja ja, kom inte och säg att man inte erbjuder sig. Om jag sover om 15min får du skylla dig själv.
Grattis!

Fan ta dig Anna Anka, Paul är en riktig snuskis.....


Kommentarer
Ulrika

Du skulle fortsatt chatta med mig istället.... ;-)

2009-12-15 @ 10:50:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0