Jävla Petter märkvärdig.

Fy fan för karlar.
Allvarligt!
Nu när man har prövrörsbefruktning, vad fan ska man med dem till då?
Kan man inte framställa sperma på något kemiskt vis, herre gud man kan ju bota så mycket sjukdommar, att göra lite sperma borde vara enklare än att få på sig stödstrumpor.
- Agapi, ella edo ligo...( älskling kom lite )..
Och så står han och pekar på den odiskade tallriken jag just, JUST, 5 sek sen, ställt ifrån mig på diskbänken och på spåren av osten jag hyvlat...oj oj....
- Måste du göra mitt liv så svårt....
Herre Gud Mr Disktrasa, måste man diska tallriken INNAN man äter?
Måste man städa upp innan man hunnit hugga i tänderna i smörgåsen, fan kan man inte få leva lite farligt?
Sitta ner 5min efter att ungarna gått och lagt sig och man jobbat 8 timmar?
Måste man städa först och sen sätta sig i badkaret och äta middagen?
Dont go there säger jag bara.
Jag kan rabbla saker som han gör, som gör mig galen, i 12 år framåt om han vill.
Nästa gång är det jag som står och pekar på den blöta handduken som ligger ihopknycklad på golvet och frustar:
- AAAAAgapiiii, ellllla edo!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0