Sjukdommar

Vad hjälper en stupränna vid rännskita.....?

Fan vad alla är sjuka.
Jag blir sjuk bara jag tänker på det.
Två av vänninorna insjuknade snabbt på måndag och jag har fått hoppa in extra på jobbet pga detta.
Båda var på vår middag.......
Ingen annan insjuknade...bra imunförsvar eller bara jävla tur?
Kanske hade det inte med vår middag att göra?
Men man blir ju lite paranoid, vad ska folk säga? Vem vill komma på dopet i September om alla efter en meze middag ligger och skiter på varann?
Hur fan ska ett dop då bli?

Äh.

Det är någon fuling som varit på makeup och vetat om att hon burit på en jäkla bajssjukdom men som struntat i männskligheten och smittat de två stackare som jobbade i måndags.
Fy fy!
Själv jobbar jag aldrig om jag är sjuk....om det inte syns. Böldpest är svår att dölja men det finns lättare saker som ingen märker....det är klar att en droppande näsa är nästan svår döljd, men jag klarde mig ju rätt bra sist, fast jag droppade lite i pannan...
Trodde jag.
Tills jag hade henne igen för ett par dagara sedan.
- Ja, du var ju rätt sjuk sist jag var här......snorig och allt....
Hupp!
Fan, när man har fotvård kan man ju alltid ha munskydd, men det skulle se lite misstänkt ut om man drog på sig ett sånt vid brynfärgning....
Kanske popcorn i näsan skulle ha någon uppsugande effekt...men det skulle kanske heller inte se estetiskt ut?
Skit samma.
En droppande näsa har ingen dött av, värre är det med dessa bajsfior som sprider rännskita i stan.
Fy på er, stanna hemma!
Stan har inte tillräckligt toaletter för oss alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0