Ack o du ljuva ...

Grekland?
Sverige?
Ska det vara så jävla svårt att välja?

Snö..
Tomte..
Frid..

Regn...(mest sol dock...)
Agios Vassilis ( Who the fuck is he, har någon sett honom? )
KAOS!!!!

Ska flytta tillbaka till Grekland!
Nej!
Men tänk om!
.....................
.....................
.................aggghh
................
Orkar faktiskt inte tänka mer!

Varför kan inte allt lösa sig, jobb, bostad...och land!
Helt plötsligt ärvde jag 3 miljoner från Earl Thinkingman och allt blev såååååå mycket lättare!
Vi bodde här och där, Mannen jobbade och jag for mellan landen på loven, på påsken, när jag kände för det, när jag var utråkad, när jag hade lust!
Har fått mail från en viss Åsa Roxberg:
I once again try to notify you as my earlier email was unsuccessful to reach you. I wish to notify you that late Engr. Krügger made you a beneficiary to his WILL.

Undrar varför Åsa har vidarbefodrat detta mail, det är nämerligen inte henne jag ska kontakta....
Ja...
Vore ju jävla schysst om Mr Krugger har en massa cash han vill ösa över mig....
Synd bara att jag inte känner nån Krugger, inte någon tysk ärligt talat.
Kan inte ens prata tyska....
...............
.................
Men det är klart...han kan ju läst min blogg innan han dog.
Han gillade den så jävla mycket att han testamenterade en massa pengar till mig...
Han gillade den så mycket att han...dog?

Oh...
Det måste varit Herr Krugger som satt ensam och ledsen på Nyår och läste min blogg ( hade EN läsare den dagen...).
Han blev tagen och rörd av min blogg, skrev sitt testamente och....dog?
Herre Gud....

Ja...
Om det var Herr Kruggers sista önskan att göra mig rik så ska väl inte jag vara den som är den....
Fan säg inte att jag raderat det mailet...........


Kommentarer
Tina

Kan du se min mailadress? Maila av dig allt till mig!

2009-01-05 @ 21:48:55
URL: http://www.metrobloggen.se/greklandsbloggen
Ulla

Lägg ner Anna!!!! När du är här ska du till Grekland och vice versa, men ärligt... du gnäller mer när du är i Grekland där du bara är ett litet barnalstrande bihang....Stanna hemma nu och åk på semester till Greklandet som alla normala människor gör! :-)Man bor inte där om man inte måste....

2009-01-07 @ 10:12:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0