Nu jävlar!

Här ser ni inte bara en Top Model, nu är jag även Miss Fitness!

Har varit och köpt en ...............
...vänta måste kolla....
Air Elleptical!!!!
Aha...
Aha!!!
Vet ni inte vad det är nej.....
Det är en såndär typ ...ja va fan, det är som en träningscykel. Fast med handtag och utan sadel....ingen cykel direkt, snarare en...en...stå grej.
Typ som om man åker skidor...JA! En skidmaskin! Träningscykelskidmaskin....typ!
Fast utan sadel och med stavhandtag och fotpedaler, just en sådan!

Gud vad jag är trött!
Har inte prövat den än, men bara sätta ihop helvetet tog musten ur mig, och då lyckades vi inte få det att bli rätt heller...
Skyller allt på Greken.
Han har tummen mitt i handen och jag har två barn som drar i vad de kommer åt, tuttar, kläder, stavar, gardiner, tv sladdar...allt för att man inte ska kunna hålla huvudet kallt och utföra en mindre syssla.
Så vi drog fel med muttrarna och drog sönder skruvarna och skrek, bankade och tillslut ställde jag mig i köket och inte bara öppnade baginboxen, jag lät innehållet rinna direkt från kranen ner i halsen....glas är så överskattat ibland.

Fan nu börjar Top Model, tur att jag har "tränat" idag, fram med nötter och boxen här ska soffas!!!!

Tror farsan kommer imorgon och rättar till träningsredskapet, så imorgon får man väl börja på allvar!
Annars går jag tillbaka med skiten, var ju tydligen helt fel på bruksanvisningen, och fel skruvar och muttrar, inte konstigt att man inte får ihop skrället!


Kommentarer
"Ulla".... ;-)

...så då kan du träna OCH se Top model på samma gång! ;-)

2009-01-10 @ 11:41:37
"Ulla".... ;-)

...så då kan du träna OCH se Top model på samma gång! ;-)

2009-01-10 @ 11:42:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0