Sexualitet.

Alltså att barn onanerar i magen har man ju hört, men att en treåring är så ofattbart sexuell....sexuelltintresserad snarare, är inte det lite väl tidigt???

Igår låg vi i sängen och swappa mellan kanalerna, inget att se, mer än en kostymfilm från 30-talet. Storebror som tror att allt sånt innebär Soldater och Riddare ville se den.
Helt plötsligt hettar det till, kläder slits av och bröst berörs, kyssarna flödar...
Jag byter snabbt kanal, vet inte varför, men det känns lite väl tidigt att introducera porr till en 3åring...
Oj!
- Vad gör du???? Byt inte kanal!!!!!
Byter tillbaka men nu har de slutat, Storebror undrar varför de inte pussas längre och var är nakenfisarna????

Idag när vi ligger i soffan och ser på tvn så tittar han på mig och säger att han älskar mig och ger mig en puss.
Åh va gulligt tänker jag och kramar min lilla skruttunge....
2 sekunder senare snurrar han runt och pussar mig frenetiskt och med öppen mun....??
Han börjar slita i mina kläder med ett fånigt leende och säger åt mig att ta av mig till en nakenfis....
Alltså...
Det känns inte helt rätt det här.
Min söta puttefnuttiga 3åring är ..........
Ja va fan är han?
Upphetsad?
Upprymd?
Han är 3 år!!!!!
Han är min bebis!
Och han kysser mig och tar av mig kläderna......
Det bara måste vara grekgenerna som sprutar i kroppen på honom, typiskt greker, tänker bara på sex...
Jämt jämt jämt......

Jag har tre greker i huset....hur ska detta sluta......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0