Bortskämda snorungar.

Va, tänka sig vad bortskämda barn är idag.
Hade fått kommentarer från vänninan att 3,5åringen önskar sig en rosa Tv, storebror har en Batman dator.....
Själv går det inte en dag utan att Storebror har önskningar..:
- Mamma, jag vill ha piratlego, kan du säga till Tomten att jag önskar mig det, va?
Varje dag!
Flera gånger varje dag...
Idag blev jag så trött på skiten att jag sa att Tomten minsann inte tänkte köpa ett skit till Herr Ungeman om han inte slutade tjata, och för det andra så har han önskat sig så mycket att Tomten har fullt sjå att komma ihåg allt....
Tror inte tjaten slutar där dock.....
Fan vad det är lååååångt till jul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0