En biljett, tack så mycket!

Så hann man bara vara hemma ett par veckor innan man sitter dag som natt och kollar resor....
Nej inte till mig.
Mannen vill komma och hälsa på, minimini weekend kan man kalla det.
Flygresa hit lördag och tillbaka resa tisdag.
Det ger oss ett par kvalitets timmar på.....ca 58 timmar!
2 hela dygn och en natt.
Vad gör man inte för kärleken?
Men kärlek har ett pris, eller Apollo har ett.
Ca 5000kr för två flyg stolar, tack!
Man kan köpa mycket sex för de pengarna....eller?
Sex hemma är gratis men då kostar flygresan...hmmm...ja vad väljer man.

Nu är bara frågan om man ska ha is i magen eller ej.
Jag är inte mkt för att ha is där, i vinglaset går bra men i magen verkar det mest göra en jävla sörja, ska vi boka idag eller vänta?
Försvinner resan blir jag skogstokig och risken stor att jag bombar Apollos kontor ( åtminstonde lämnar en stinkande bajsblöja på trappen..i denna värme...ha ha ha....)
Finns resan kvar och går ner 1000spänn till blir jag lika skogstokig då, så....
Pest eller Kolera, Citron eller Lime, Volvo eller Saab, Köttbullar eller Pannbiff, Advokat eller Austronat, va??...  ja ni fattar.

Ja...jag sitter väl här och väntar lite.....får se vad det blir av det hela.
En fingertutt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0