Inte min grej...

Fan, skit i det!
Jag är inte room service och kommer aldrig bli....
Jag har gjort en halva av köket och ger redan upp.
Det är fläckigt och det är kletigt, men det är vitt!
Jag gillar vitt....
Kanske inte riktigt så som jag har gjort det men det är vitt!
När ska jag göra resten är frågan och vem ska rädda det jag redan gjort.....
Kan man lämna det såhär tro?
Ny trend?
Farsan är ju målare men pensionerad sådan vilket innebär att penseln är så långt upptryckt i röven på han att han mest ligger i soffan och kollar tv.
Alltså får man fixa själv.
Man kan få råd och tips, och han är en baddare på att säga att man gör fel, men hjälpa till...nja....nej...

Ja ja, så här klockan tolv på natten ser det faktiskt inte så dumt ut......



Kommentarer
Tina

Kan du sätta in ett foto så kan jag säga om du kan lämna det som det är eller om du måste fortsätta... ;-)

2009-06-10 @ 17:57:19
URL: http://metrobloggen.se/greklandsbloggen
Eva

Fniss. Alltid kul att läsa dina tankegångar.

2009-06-10 @ 18:49:10
URL: http://renaramagrekiskan.se
Anonym

Tyvärr Tina, jag har ingen kamera....

Kanske lika bra, vill nog inte ha några bildbevis på eländet.

2009-06-10 @ 22:42:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0