UTEKVÄLL FÖR PENSIONÄRERNA!

Ringrostig och aningen ostadig på benen ska Fru Liljegren ut i Lördagsnatten och svinga de långa benen i ett par nya Cheap Mondays jeans....
Mannen och sålika Greken kommer skuttandes efter sjungandes på det grekiska bidraget, Alla, i melodifestivalen!

Vi skulle ha gått ut och sett melodifestivalen, men vi är kvar hemma, kommer vi iväg?
Ja för fan, jag är så jävla snygg i kväll att jag måste ut!
BARNFRIA och allt, skulle gått på grekisk bouzouki men det blev inställt, så vi satte högsta volym på TVn och gjorde vår egen meze, det har ju resulterat i att vi fortfarande är hemma, men nu ska vi ut, ut ut ut.....

Hur det går för oss i den Linköpiska natten och de mer vana partyfolket återkommer jag till imorgon.

Until then:
Kalinixta och glöm inte att rösta för SOFIA och ALLA!
Vi vet ju alla hur bra det går för det grekiska bidragen....öh....hmmmm

Tina, du sitter och knappar in mobilnr till Sofia gång efter gång, eller hur?
Filakia, ska länka din sida så fort jag kan.


Kommentarer
Tina

skäms

Borde jag ha röstat på Sofia?



Jag ringde bara på Alcazar. Fast jag kom inte fram! Skandal!!! Röstskandal!!! Jag ringde och ringde men kom inte fram... Sen sa brorsan "skickade du inte sms då?" "nej" sa jag "tänkte inte på det"...

2009-03-15 @ 18:27:33
URL: http://www.metrobloggen.se/greklandsbloggen
Helena

JAg tycker att det grekiska bidraget i melodifestivalen var skit! Så jäkla dåligt.... Fast å andra sidan, en operasångerska där man knappt hör vad hon sjunger...?? Nja.... Melodifestivalen är lika dåligt varje år, varför tittar man ens?

Kram ( nu är jag tillbaka igen...) Helena / Camilla

2009-03-25 @ 07:35:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0