Äh, vilken usel Pyroman.

Fy fasen!
Trött i hela kroppen, och det svider i ögonen som bara den.
Vilken skit pyroman man är va?
Hållit på i timmar med eländet och man kan knappt se att jag eldat....
Saken är den att jag är så jävla rädd för elden, så först brassar jag på, det brukar behövas ett par tio gånger innan det händer något...Då surnar jag till och hämtar tändvätska, och när det då verkligen börjar hända saker blir jag så jävla rädd att jag spolar vatten på...
Ja, typ så håller jag på.....så det tar ju sin lilla tid....
Men nu orkade jag inte mer, det rök mest och när halva byn varit här och frågat om jag behövde hjälp, om de skulle ringa brandkåren, om jag var klar snart, om jag inte var riktigt klok, om om om...
Ja då la jag av.
Satte på vattenslangen once and for all, och blötte ner hela skiten.

Nu tänker jag åka och bada, insåg när jag duschat av mig mina bruna ben att all färg försvann...
De var bara sot från elden....bah! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0