Missförstånd!

Nej alltså.
Nej, nej, nu tror jag minsann att jag missuppfattas!
Jag har fått antydningar på att jag är bitter och att min blogg är det mest bittraste man kan läsa...
Nämen kom igen nu!
Bitter?
Jag?
Jag var kallad Party-Anna en gång i tiden, jag är ju rolig ju!
Ja, joo, jag kan förstå att jag mest skriver om skit och tråkigheter, men vill ni verkligen läsa om när jag är glad och lycklig. Jag menar varenda blogg handlar ju om lyckliga människor och deras perfekta liv och bebisar.
Klart jag också har underbara stunder med min man och barn, men allvarligt?
Vill ni veta det?
Ok, då kan jag meddela att min underbara man åter igen har lagat en middag åt mig, otroligt god ( nu ler jag, se jag är lycklig ), min lille gulleplutt till son står och ropar på mig i sin spjälsäng, mammmmma, mammmma...
Han vill ha go natt puss, igen , 1274 gången.....nu ler jag, mitt mamma hjärta sväller över av känslor...
Jag har ett vinglas i handen, nu ler jag, jag har väldens härligaste liv, vin menar jag....

Ni ser, jag är visst lycklig!
Men därimellan, ibland, kommer det ett mörkt moln, och då skriver jag av mig, i bloggen....
Jag är bara missförståd, det är allt....


Kommentarer
Tina

tröstkram

Du vet väl att genier alltid är missförstådda under deras liv. Du måste dö för att bli förstådd... Fortsätt som du gör och strunta i dumma kommentarer. Alla förstår inte ironi men vad spelar det för roll? Förstår DU det du skriver så räcker det!

2009-05-07 @ 20:38:10
URL: http://metrobloggen.se/greklandsbloggen
Ulrika

I love you min bittra party-anna! ;-)

2009-05-08 @ 09:16:38
Anna

Ja Tina du har rätt.

Jag får nöja mig med att jag är ett geni....

2009-05-08 @ 09:26:20
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/
Eva

Cause it's a bittersweet symphony this life... =)

2009-05-08 @ 21:05:47
URL: http://renaramagrekiskan.se
loppan

Du ska skriva JUST som d känns, d eeee bra!!! älskar din blogg, hitta just hit via popsan!

kram o ha d så gött d går därborta i d där lande...;-)

2009-05-09 @ 08:21:34
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Lotta

Du har fina vänner du, vännen

2009-05-09 @ 09:49:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0