Svägerskan

Min mans syster, även min svägerska och barnens faster och Storebrors Nouna ( gudmor ) är 31 år gammal, ensamstående utan barn och bor med sin mamma...
En nutids nucka kan man nog kalla det.

Det här med att hon inte har barn gör att vi krockar ibland, hon hajar liksom inte..
När Storebror var bebis kunde hon aldrig lära sig att hon var tvungen att hålla i hans huvud, tills hon gav honom till mig en gång och sa:
- Du måste hålla bakom huvudet på honom!
- ???

Shit man, tack för tipset!

Andra gånger när han låg på sängen kunde hon helt plötsligt lämna honom, fast vi sagt att han kan rulla ner, det var som det inte gick in liksom.

Hon är bättre nu, mycket bättre och en jätte fin kompis till sitt Gudbarn, han dyrkar henne. ( Tror ibland att han tror att hon är ett barn....hon är inte alltför lång den där svägerskan. Har ju tidigare misstagits för att vara en pall...)
Men fortfarande kan hon försvinna in i ingemansland.
 Som nu, jag försöker söva lillebror, toaletten ligger vägg i vägg och det är lyhört som fan.
Vad gör hon då?
Ställer sig och vrålar ( sjunger falskt...) i duschen....
Jag påpekar inifrån sovrummet att jag lägger lillen, jaha säger hon och byter melodi ( vaggvisa? ). Jag skrattar lätt irriterat och påpekar att vi klarar oss utan hennes melodifestival inifrån duschen, lillen kan inte koncentrera sig på sovandet.
- Han lyssnar på mig va?
- DA!!!???
- Jo just det, så HÅLL KÄFTEN!

Riktigt så sa jag inte men va fan, ska re vara så svårt.
Tänker att payback time kommer när hon får barn, och då jävlar får hon sig en chock som heter duga..
Men då meddelar hon att det här med barn, jo då det är väl fint och mysigt, men njaaa, kanske ändå inget för henne....
????
VA?
Hallå?
Jag är ensambarn, ska mina barn behöva vara utan kusiner nu också.
Nä nu jävlar går du ut och ser till att skaffa dig en man och barn och det på stört!

Mannen ska ta henne på en volta på stan i kväll, måste förklara situationen för honom, att nu jävlar är det bråttom innan hon blir så lat och egoistisk att hon inte ens tänker släppa in en dildo innanför murarna. 
Ska denna släkt växa så orkar fan inte jag stå för allt barna födande!
Någon liten kamaki finns det väl på denna ö som vill ha en fager kvinna som svägerskan, innan hon låser in sig för gott på toaletten och speglar sig till döds?!



Kommentarer
Lotta

Jamen jag säger bara dessa greker de är ett folksalg för sig, jag är så glad att jag är svensk, (Birgitta Andersson)

2009-05-02 @ 19:00:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0