Byråjakt del 2.

Åkte för att hämta hem en byrå idag.
Farsan lånade släp och kom in för att hjälpa mig.
Väl på plats har byrån:
Krympt?
Ljugit i annonsen om sin storlek?
Ja något har uppenbarligen hänt eftersom jag förväntat mig något annat....större.
Men dessvärre är 60cm bred, endast 60cm bred hur du än vrider och vänder på det.
Och jag som suttit med måttband och jämfört med min andra byrå borde ju vara expert på området i detta nu.
Men sådant var alltså icke fallet, något besviken körde vi hemåt igen..
Med en tom släpvagn.
Hur kunde jag missta mig så grundligt...
Måste blandat ihop alla annonser och hittat på en egen version.
Nu är det bara att hänga på blocket igen.
När jag väl är klar har någon gått och köpt mig en byrå på Ikea, av ren pity....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0