Knegarfia lämnar rapport.

Äh, piece of cake...så långt.
Kan bero på att jag älskar mitt jobb och inte direkt ser det som ett jobb.
Undrar om dagis är lika fantastiskt....stackars barn, men vad ska man göra?

Precis sett Plastikkirurgerna, fattar inte riktigt vad hon menade, kvinnan som gått ner 60kilo och tog bort x antal beckobölja mage, plus satte i ett par ballonger i brösten.
20kilo.
Det var ett jävla tjat om de där 20 kilona, vaddå 20 kilo undrar jag?
Skulle hon aldrig mer gå upp mer än 20 kilo?
Väga mer än 20 kilo?
Äta mer än 20 kilo?
Nja, där hängde jag inte med riktigt, kan ju bero på att jag fortfarande satt i trans efter de kapat ett mindje mått a`la fläsklägg runt hela hennes kropp.
Slängt upp "baconet" på en vågskål och konstaterat att bara på de främre partiet hade de tagit bort 1500g.
Nu blev det väl egentligen ingen viktnedgång att snacka om eftersom hon samtidigt fyllde brösten till brädden. Och då funderade jag....
Kunde man inte återanvänt baconet?
Borde ju vara jävligt naturligt...och effektivt. Ekonomiskt och ekologiskt framför allt.
Nej, jag vet inte.
Jag är ju bara hudterapeut, ingen plastikkirurg, fast jag sitter med mina nålar och punkterar finnar och ändrar ansiktsform med hjälp av klämning.
Borde kanske vidareutbilda mig, lär ju tjäna en skapligt större summa i månaden.
Typ 20 kilo....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0