Mobbad.(läs kommentar från senaste inlägget)

Mobbad av mina läsare,fy fasen.
OM jag skulle typ äta mat så skulle jag ändå inte kunna sluta äta chips, kakor och godis, kanske tom äta mer!
Så därav ger jag avkall på mat och äter nutrilett ( emellanåt ) så blir det ingen katastrof när man moffar i sig det andra...
Brr..
Otäckt när man fick det printat sådär.
Ja ja jag vet!
Herregud, jag gick upp gudvethurmångakilon mitt första år på Kreta, efter det har jag varit i en demonvärld av bantningar och dieter.
Jag kan allt om mat och dieter, jag har bara en godisjävul som sitter i magen och talar om vad jag ska stoppa i mig, så ibland ger jag honom bara nutrilett för att jävlas.
HEY; det finns Anonyma alkholister, Viktväktarna and younameit!
Men har du sett nån annons om SnaskigaLisasHjälpen?
Godisråttanskylskåpshjälp?
Anonyma godisslavar?
Nä just det!
Själv är bäste dräng!
Jag gör så gott jag kan.
Lever livet emellanåt, och bantar därimellan.
Jag är bara mänsklig...
Och godisgris...........
Avslutade detoxen med vin och chips!
Men fick i mig en advokado med crabsticks och keso också.....1 - 1.....
HA!


Kommentarer
Tina

Naaaw...



Men du, att döma av santorinibilderna på dig så har du ju inga större viktproblem, liksom!

2009-10-31 @ 14:29:13
URL: http://metrobloggen.se/greklandsbloggen
Lotta

Tack för det Tina, det måste vara lite sjukt tror jag, kanske en släng av aneroxia, vad vet jag, man tror man är tjockare än man är.

2009-10-31 @ 15:43:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0