HULIGAN!

Hinner vända mig om då det hörs en hård duns mot fönstret och sen krossas rutan, jag skriker och hoppar högt i luften.
Hjälp den galna kvinnan har bestämt sig för att ha ihjäl oss.....
Men utanför står Storbror och tittar in genom den spruckna glasdörren.
- Jag ville komma in, blir svaret på vad i helvete han håller på med?!
Dörren är ju för fasen 1 meter längre bort, han kunde inte använt den????
Han ser helt oförstående ut, inte heller verkar han ångra sig, det vill säga innan Pappa Grek rusar in på arenan.
När han inser vad han gjort, eller hur arga vi blev börjar han tjuta, jag med, han kunde skurit foten av sig, nu blöder han ur ett litet skärsår endast. Han kunde sparkat in fönstret över sin bror, vi hade just vänt ryggen till när rutan krasade....
Min son.
En huligan.
Vi förklarar att detta medför bestraffningar.
Han kommer inte få presenter på sin födelsedag, de pengarna måste vi nu lägga på en ny glasdörr.
Han nickar och förstår.
- Gör inget mamma, jag har redan så mycket grejer, vill faktiskt inte ha mer.....
Ok..????
När väl den nya dörren är på plats tittar han glatt på den och säger:
- Mamma, jag antar att detta är min dörr nu?
- Jag har ju betalt den, den är min födelsedagspresent.....



Kommentarer
Lotta

Stackars liten och så förståndig, det har han rätt i det är hans dörr nu. Bara så ni vet.

2009-09-22 @ 09:37:57
Ulrika

Tycker den där huliganen är förtjusande.... :-)

2009-09-22 @ 10:31:19
Ingberg

Hej hihihihihi måste säga att han är förståndig!! kram / Magda

2009-09-23 @ 17:24:25
URL: http://ingberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0