Det tar tid..

..att bli miljonär.
Man måste planera och kolla av terrängen ordentligt först.
Tydligen likadant med smyckestillverkning.
Jag har kommit så långt att jag fått min första leverans, men inte gjort ngt med den eftersom det fattas delar.
Nu surfar jag mest runt på olika sidor och kollar priser etc.
Fan att detta var en sån stor sak!
Måste snart bara bestämma mig för någon att beställa från ( typ samma som jag redan skickat efter ifrån? ), men jag är helt handlingsförlamad, surfar i timmar och somnar över datorn utan att beställt så mycket som en enda liten pärla.
Nä, nu måste jag ta tag i detta.
Ikväll beställer jag och sen måste jag knyppla ihop alla delar så det blir något av det hela. Snart hoppas jag kunna visa min alster för er....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0