Egen företagare.

Nu så, nu ska jag komma igång...
Med min smyckes tillverkning, ska bli snuskigt rik på att sälja mina alster på Santorini.
Alla andra blir ju det, snuskigt rika alltså...aha, de säljer guld...
Ja ja, inga käppar i hjulen, går detta vägen tänker jag luta mig tillbaka och bli Lyxis igen, cocktails osv...
Barnen är ju större nu så nu kan man väl kosta på sig en förmiddagslull med champagne och snittar på terassen?
Trist bara att man inte har några andra lyxhustruar att hänga med...
Eller några barnvakter som kan ta barnen så jag verkligen kan känna mig lyxig...och ensam...äh fy fan.
Ska ner till Alcatraz den 29 april, så nu alla lyxdiggers lär det väl bli fart på bloggen, det är ju där det händer lixom.


Kommentarer
Tina

Åh, så spännande!!! Lycka till! Kan du inte lägga in några bilder på hur smyckena ser ut?

2010-04-07 @ 09:28:03
URL: http://greklandochjag.blogspot.com/
Ulrika

29 april!Då är vi nära varandra några dagar och kan vinka över vattnet! Men du är hemma till den 8 maj va???:-)

2010-04-07 @ 18:58:28
Camilla

Ullis, vi dricker vin som vanligt på min balkong och vinkar till Anna ´på hennes holme!

Kram

2010-04-08 @ 08:38:29
Ulrika

Tala tystare Camilla så inte Anna blir arg på oss...... ;-)

2010-04-08 @ 16:12:05
Anna

Smyckena är inte ens klara, men beställt delar... Jag dricker vin på min egen holme så bra så....inte avundsjuk, ska genast kolla när båtarna till Rettan går.....kan kanske komma över på en drink.

2010-04-08 @ 20:33:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0