Emma fy fan............

Du tog mitt liv!
Mitt lyxliv snodde du rakt framför mig!
Jag vill inte ha ditt liv..................eller, fel, jag vill inte ha din man, men fan, vad är du?
Har din mobiltelefon gått sönder?
Vad var hon innan Robinsson?
Vann hon eller hade hon störst bröst?
Och så tog hon en rik sportfåne och tog livet jag skulle ha....
Nu sitter jag med en jävla mobil som ser ut som en bungyjump leksak och en snygg man, vad är väl solsken i Karlstad när det är 40 grader i Moskva och Pakistan rinner över............
Emma har gift sig och jag jag bara sitter här och bloggar över orättvisorna i världen.
Vad är väl en dans på rosor, taggig och jävlig...
Jag får nöja mig med en trasig mobil och snygg grek.........



Kommentarer
Anonym

han och oändligt mycket crepes,,

2010-08-07 @ 13:22:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0