Tiden som bara går..

Är det konstigt att man blir stressad.
Det ska finnas 24 timmar på ett dygn, men av någon konstig anledning verkar mina dagar bara innehålla 24min, Jag hinner inget!
Jag blir stressad av det minsta lilla!
Jag finner inte tid ens att andas längre.
Ska livet vara såhär?
Som ett jävla råtthjul som snurrar utan att man hinner hoppa av och ens tänka....
Jag sa ju det, jag ska inte sitta fast i systemet, jag blir helt stressad, jag är skytte, måste vara fri och inte bunden vid saker...
Varför, ÅH varför stämmer inte Svensson livet in på detta????


Kommentarer
Tina

Varför måste du leva Svensson-livet, då?

2010-02-26 @ 19:42:10
URL: http://greklandochjag.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0