Hemsida

Jag försöker skapa en hemsida.
Jag har gjort 3st i loppet av 10min.
Det går inte!

Är det för att de jag skapar är gratis?
Är det för jag är helt usel på datorer?
Är det en kupp mot mig för att jag ska bli mer galen än jag redan är?

Jag befinner mig någonstans mellan avsvimmning och stress-störd.
Jag har verkligen inte lust eller orken till att jävlas med datorer, så då skiter jag i det serru, stänger av skiten och går och lägger mig.

Tips på gratis, BRA, hemsidor tas tacksamt imot.


Gratis massage likaså.......
Barnvakt.........................
Och en slav som kan göra allt medan jag vilar mig i 382 dagar...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0