Vabba

Vad är väl lite gröjs i ögat?
Ska man behöva vabba för det och gå i ekonomisk kris?
Och till råga på allt är Apoteket fritt och konkurransen så hård att istället för att få ögonkrämen som kostade 55kr ( och som detta Apotek inte hade inne ) lurar man på mig en för det tre dubbla.
Arg, pank och bitter sätter jag åter igen med att måla....
Nu kommer jag ihåg varför jag inte satte igång direkt efter sovrummet.....
FAN!
Ska man verkligen behöva slipa efter spacklingen?
Måste man tejpa lister etc...?
Herre gud, nu kommer jag bli återbetalnings skyldig fyra rum när jag flyttar.
Varför kan jag inte bara relaxa och gå på stranden som normala morsor.....????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0