Fullt

Skulle in och näthandla på HM:


Det är fullt i butiken!

Det är många som vill handla just nu. Vi gör allt vi kan för att du snart skall kunna genomföra ditt köp. Försök igen om en liten stund.



Eh......
Fullt?
Hur då fullt liksom, går det inte att komma fram till kassan för "kön ringlar sig ut i butiken fullt"?
Provrummen är fulla och "kön ringlar sig ut i butiken fullt"?
Vi får max ta in 400 personer i lokalen pågrund av brandrisken fullt?
Hur då fullt?
Jag har aldrig mött en människa när jag handlat där förut, men nu är det plötsligt fullt.
Jaha....
Får återkomma imorgon då?
Eller gäller en ut en in?
Ska man stå kvar i kön?
Och var i helvete är den i såna fall??????



Kommentarer
Annicka

Hade samma problem och när jag väl kom "in" så var det bästa förmodligen redan slut för jag fann inget intressant.

2010-06-08 @ 07:09:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0