Oh shit!




Mary Caroline
har skrivit om alkohol och dess baksidor. Själv dricker hon aldrig mitt i veckan. "Att dricka regelbundet, både mitt i veckan och även på helgerna, är en varning. Det är en alkoholistvarning och kan ge skador på och i kroppen!" förklar hon på bloggen


Jaha!................
Antar att det är nu man ringer AA....
Vänta...vilken dag är det?
Torsdag...
Räknas det som "mitt i veckan"?
Kan väl lika gärna dricka upp nu, det är väl stängt tills i morgon bitti eller?
Fast då är det Fredag och egentligen helt ok att dricka...
Antar att Måndag är en lika bra dag som någon annan.
Förresten hör det liksom till...när man är lyxhustru menar jag, man ska liksom sitta med ett cocktailglas fastlimmat i handen....tror jag i alla fall.....och gå på välgörenhetsgalor.....shoppa Dolce Gabbana....få manikyr..
Va?
Äre konstigt OM man dricker??????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0