Rosa moln

Att vara i bröllopstadiet ger förmåner..
Gratis honeymoon, visseligen i en källare i Danmark, men endock...
Vänner man knappt aldrig ser ska komma, reunion någon!?
Folk öppnar plånboken och vill vara Koumbara, pröjsare för hela spektaklet....eller, Camilla? Du är tagen!
Save the cash my dear!
Tärnor...check, minst tre 40 talister...ah, nehej ni har inte fyllt 40år ännu...ok, det gör inget..
Tärnor a´la older generation, I LIKE!
Det är kul att gifta sig, varför har jag tvekat?
Varför har jag väntat?

Årets partaj är på G, Kronprinsessan, 15.48 gifter du dig, på minuten?
Jag firar nu och kommer ha garanterat 1000ggr roligare, och friare, och vem bryr sig om det blir 18.07 eller 19.00 bara vi båda säger ja, det är väl det som är meningen?
Lycka till imorgon, jag suger ännu på karamellen....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0