Bulemi/Svulleri...

Inte fan vet jag vad det är men något av det är det!
Jag har nog aldrig ( förutom hela amningstiden....och andra mindre lyckade perioder i livet...) ätit så mycket skit/godis under en hel vecka.
Det har varit riktigt svulleri från en lördag till en annan, och så har vi haft kalas, vilket inte hjälper...
Kärlekshantagen har tagit över hela bålen och ligger nu som en jättebamse simring runt överkroppen.
Den börjar någonstans under armarna och slutar strax innan kroppen delar sig i två ben...tror jag, jag ser ju inte över kanten, men jag kan gå fortfarande...om något ...anklikt.
Så Måndag börjar Svälteridieten, ska äta snö tills hela tomten är fri.
Om jag når ner vill säga...


Kommentarer
Ulrika

Själv sysslar jag med självbedrägeri på hög nivå... Jag övertalar mitt bättre jag att jag kan köpa en chipspåse och ha den i flera dagar med mitt sämre jag vrålskrattar åt mig eftersom det redan vet att allt kommer försvinna samma kväll... Och det händer om och om igen... Jag måste vara dum. Alldeles nyss tyckte jag att jag var tjock och behövde gå en låååång promenad. Vad händer? En kort promenad och vem följde med mig hem? En liten godispåse...

Anna, du är inte ensam.... Ses till helgen! Puss!

2010-03-07 @ 14:39:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0